Forum klanu FENIKS
Proszę o podanie w tym poście swojego spisu przedmiotów wraz z całymi statystykami (bez cen).
Każdy wpisuje się tylko RAZ, w razie zmian lub uaktualnień proszę edytować swój wpis !!
Wpis powinien zawierać tylko wartościowy sprzęt, bez złomu, również ten stale założony do ataków czy do snu.
Przy takim przedmiocie proszę dodać słówko np. "używam"
W momencie gdy gdy ktoś już poda cały sprzęt, proszę na końcu wpisu dodać wyraz "spis kompletny".
Osoby które mają dużo sprzętu - proszę uaktualniać stopniowo, ale żeby było widać postępy.
Wpis nie musi zawierać jakiegoś szczególnego podziału, kolorowania,
pomocny byłby podział na rodzaj (hełmy, spodnie, broń itp.)
Proszę w tym poście nie spamować ani nie komentować... tylko opis sprzętu.
Offline
Moderator
Hełmy
Kask Prekognicji (+5) [używam]
Obrona: 13
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +16, szansa trafienia bronią białą -37
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 25
Opaska Pasterza (+4)
(Tylko dla kobiet)
Obrona: -3
Cechy: WYGLĄD +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +13, szansa trafienia bronią białą -33, ODPORNOŚĆ -5, obrona -7
Wymagania: POZIOM: 32, SIŁA: 15, WYGLĄD: 18
Opaska Narkomana (+1)
(Tylko dla kobiet)
Obrona: 2
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, szansa trafienia bronią białą -9, SIŁA -8, ODPORNOŚĆ +17, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 14, WYGLĄD: 13
Zbroje
Lekka Peleryna (+5) [używam]
Zbroja
Obrona: 1
Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +14, ODPORNOŚĆ +10, szansa trafienia krytycznego +6 %, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 20
Peleryna Złodzieja (+5)
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ +10, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 26, ZWINNOŚĆ: 40
Łuskowa Peleryna (+3)
Obrona: 17
Cechy: WPŁYWY +7, ZWINNOŚĆ +4, ODPORNOŚĆ +11, obrona +15
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 22, ZWINNOŚĆ: 16
Ćwiekowana Kamizelka Siłacza
Obrona: 17
Cechy: obrona +7, SIŁA +12, ZWINNOŚĆ -6
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 28, ZWINNOŚĆ: 20, ODPORNOŚĆ: 10
Spodnie
Szorty Słońca (+4) [używam]
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, WYGLĄD +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, szansa trafienia bronią białą -17
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 24
Elfie Szorty (+3)
Obrona: 5
Cechy: ZWINNOŚĆ +17, obrona +1
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 23
Kolcze Szorty
Obrona: 17
Cechy: ODPORNOŚĆ +3, obrona +15
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 20, ODPORNOŚĆ: 10
Amulety
Naszyjnik Geniuszu (+5) [używam]
Amulet (Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA -2, WPŁYWY +2, WYGLĄD +9, INTELIGENCJA +9
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 17, WYGLĄD: 31, WPŁYWY: 20
Pierścienie
Pierścień Mądrości (+5) [używam]
Cechy: WYGLĄD +4, WIEDZA +7
Wymagania: POZIOM: 26, WYGLĄD: 23
Bransoleta Występku (+5) [używam]
Cechy: CHARYZMA +7, WPŁYWY +4, WYGLĄD -2
Wymagania: POZIOM: 30, SIŁA: 17, WYGLĄD: 32
Hipnotyczna Bransoleta (+2) [czasami używam]
Cechy: CHARYZMA +6, WPŁYWY -1, PKT KRWI -12 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +1, SZCZĘŚCIE +2, obrona postaci +1, szansa trafienia bronią białą -5
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 7, WYGLĄD: 13
Broń biała jednoręczna
Okrutny Sztylet (+4)
Obrażenia: 11 - 23
Cechy: Trafienie +14, ilość ataków na rundę: 2, obrażenia maksymalne +11, SIŁA +7
Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 25, INTELIGENCJA: 13, WIEDZA: 11
Sztylet Zwinności (+5)
Obrażenia: 12 - 13
Cechy: Trafienie +16, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +6
Wymagania: POZIOM: 26, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 24, INTELIGENCJA: 15, WIEDZA: 13
Broń palna jednoręczna
Beretta (+5) x2
Obrażenia: 12 - 17
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 21, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 19, INTELIGENCJA: 21, WIEDZA: 21
Broń palna dwuręczna
Karabin myśliwski (+5) [używam]
Obrażenia: 22 - 32
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +30 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 30, SIŁA: 21, ZWINNOŚĆ: 38, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 33, INTELIGENCJA: 32, WIEDZA: 34
Fn-Fal
Obrażenia: 40 - 50
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 37, SIŁA: 32, ZWINNOŚĆ: 18, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 31, INTELIGENCJA: 33, WIEDZA: 29
Półautomat snajperski (+3)
Obrażenia: 21 - 31
Cechy: ilość ataków na rundę: 2, szansa trafienia krytycznego +31 %, ignoruje 30 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 29, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 32, INTELIGENCJA: 28, WIEDZA: 28
Karabin snajperski (+3) [ekspedycje]
Obrażenia: 60 - 60
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ZWINNOŚĆ -6, szansa trafienia krytycznego +62 %, ignoruje 100 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 22, ZWINNOŚĆ: 38, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 40, INTELIGENCJA: 34, WIEDZA: 36
Miotacz płomieni
Obrażenia: 15 - 50
Cechy: Trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +50 %, ignoruje 100 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 61, SIŁA: 47, ZWINNOŚĆ: 22, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 30, INTELIGENCJA: 53, WIEDZA: 44
(spis kompletny)
Ostatnio edytowany przez Erica (2008-03-02 02:10)
Offline
HEŁMY:
Kask Słońca (+5) [uzywam]
Obrona: 13
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, WYGLĄD +10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, szansa trafienia bronią białą -25
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 22
ZBROJE:
Lekka Peleryna (+5) [uzywam]
Obrona: 1
Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +14, ODPORNOŚĆ +10, szansa trafienia krytycznego +6 %, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 20
Peleryna Strażnika (+4)
Obrona: 10
Cechy: WPŁYWY +9, ZWINNOŚĆ +5, ODPORNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni +4, obrona +8
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 28, ZWINNOŚĆ: 18
SPODNIE:
Szorty Skrytości (+4) [uzywam]
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +11, WPŁYWY +5
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 24
AMULETY:
Krawat Geniuszu (+5)
(Tylko dla mężczyzn)
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +5, INTELIGENCJA +9
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 17, WYGLĄD: 31, CHARYZMA: 24
PIERŚCIENIE:
Pierścień Twardej Skóry (+5) [uzywam]
Cechy: WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ -2, ODPORNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 26, WYGLĄD: 31
Dobra Bransoleta Władzy
Cechy: CHARYZMA +15, WPŁYWY -2
Wymagania: POZIOM: 38, SIŁA: 22, WYGLĄD: 32
BROŃ BIAŁA JEDNORĘCZNA:
Kryształowa Pałka ZAMKNIJ
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, WYGLĄD +8, obrażenia wszystkich broni +4
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 10, ZWINNOŚĆ: 8, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Nóż Kontuzji (+1)
Obrażenia: 6 - 7
Cechy: Trafienie +6, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +10
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 5, WIEDZA: 5
BROŃ BIAŁA DWURĘCZNA:
Kryształowy Łom (+1)
Obrażenia: 22 - 38
Cechy: Trafienie -16, CHARYZMA +10, WPŁYWY +7, PKT ŻYCIA +18 %
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 24, INTELIGENCJA: 2, WIEDZA: 2, ZWINNOŚĆ: 7
Okrutna Maczuga
Obrażenia: 15 - 35
Cechy: Trafienie -14, obrażenia maksymalne +5, SIŁA +8
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 10, ZWINNOŚĆ: 6
BROŃ PALNA DWURĘCZNA:
Karabin myśliwski (+3)
Obrażenia: 16 - 26 [ekspedycje]
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +26 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 17, ZWINNOŚĆ: 32, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 27, INTELIGENCJA: 26, WIEDZA: 28
Karabin snajperski ZAMKNIJ
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 50 - 50
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, ZWINNOŚĆ -5, szansa trafienia krytycznego +50 %, ignoruje 100 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 16, ZWINNOŚĆ: 32, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 34, INTELIGENCJA: 28, WIEDZA: 30
BROŃ DYSTANSOWA:
Dobry Shuriken (+1)
Obrażenia: 25 - 28 [uzywam]
Cechy: Trafienie +22, ilość ataków na rundę: 8
Wymagania: POZIOM: 26, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 25, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 26, INTELIGENCJA: 27, WIEDZA: 25
spis kompletny
Offline
HEŁM:
Hełm Prekognicji (+3) (using)
Obrona: 11
Cechy: Trafienie wszystkich broni +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +14, szansa trafienia bronią białą -34
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 20
Obręcz Zmysłów (+4)
Obrona: 5
Cechy: CHARYZMA +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, szansa trafienia bronią białą -15
Wymagania: POZIOM: 24, CHARYZMA: 15, SIŁA: 12
Wzmocniona Czapka Słońca (+4) [część setu]
Obrona: 11
Cechy: obrona +8, WYGLĄD +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, szansa trafienia bronią białą -23
Wymagania: POZIOM: 31, WIEDZA: 4, SIŁA: 26
Kapelusz Narkomana (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 2
Cechy: WYGLĄD +1, SIŁA -7, ODPORNOŚĆ +14, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 9, CHARYZMA: 6, WPŁYWY: 6
ZBROJA:
Peleryna Złodzieja (+4) (using)
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +9, ZWINNOŚĆ +8, ODPORNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 32
Koszulka Siewcy Śmierci (+2)
Obrona: 10
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ -3, obrażenia wszystkich broni +13, obrona +7
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 27, WYGLĄD: 13, ZWINNOŚĆ: 12
Wzmocniona Peleryna (+4) [część setu]
Obrona: 10
Cechy: WPŁYWY +9, ZWINNOŚĆ +5, ODPORNOŚĆ +9, obrona +8
Wymagania: POZIOM: 26, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 18
Peleryna Siłacza (+2)
Obrona: 0
Cechy: WPŁYWY +7, ZWINNOŚĆ -5, ODPORNOŚĆ +7, SIŁA +14
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 21
Władcza Peleryna (+3)
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +7, ZWINNOŚĆ +4, ODPORNOŚĆ +7, CHARYZMA +13, WYGLĄD +11
Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 16
Marynarka Zabójcy (+4)
Obrona: 6
Cechy: CHARYZMA +4, WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni +7
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 23, WYGLĄD: 19, ZWINNOŚĆ: 18
Lekka Marynarka (+3)
Obrona: 4
Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ +7, szansa trafienia krytycznego +4 %, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 2, WYGLĄD: 18
Koszulka Narkomana
Obrona: 2
Cechy: SIŁA -8, WYGLĄD -5, ZWINNOŚĆ -2, ODPORNOŚĆ +10, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 12, WYGLĄD: 11
SPODNIE:
Wzmocnione Szorty Rzezimieszka (+4) [część setu]
Obrona: 23
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona +19, WPŁYWY +8
Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 31, ZWINNOŚĆ: 11
Szamańskie Szorty (+3) [część setu]
Obrona: 8
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, PKT KRWI +10 %, SZCZĘŚCIE +1, obrona +4
Wymagania: SIŁA: 20
Krwawe Szorty (+3) [część setu]
Obrona: 10
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, WPŁYWY +3, +2 do PKT ŻYCIA za każde trafienie, obrona +6
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 21
Szorty Przemytnika (+3)
Obrona: 14
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, WPŁYWY +9, obrona +10
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 10
Szorty Narkomana
Obrona: 2
Cechy: ZWINNOŚĆ +1, SIŁA -6, WYGLĄD -3, ODPORNOŚĆ +6, INTELIGENCJA -3
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 9
Aksamitne Szorty
Obrona: -4
Cechy: ZWINNOŚĆ +2, WPŁYWY +5, WYGLĄD +4, obrona -6
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 10, ODPORNOŚĆ: 6
AMULET:
Tytanowy Krawat (Tylko dla mężczyzn) [część setu] (using)
Cechy: CHARYZMA +8, WPŁYWY +1, WYGLĄD +2, SIŁA +4
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 5, WYGLĄD: 28, CHARYZMA: 16
Dystyngowany Łańcuch Lewitacji [część setu]
Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY +3, PKT KRWI -8 %, ODPORNOŚĆ +1, SZCZĘŚCIE +1, obrażenia wszystkich broni +1, SIŁA +3, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 49, SIŁA: 6, WYGLĄD: 25, CHARYZMA: 13
PIERŚCIEŃ:
Pierścień Geniuszu (+5) (using)
Cechy: WYGLĄD +4, INTELIGENCJA +5
Wymagania: POZIOM: 25, WYGLĄD: 22
Bransoleta Mądrości (+5) (using)
Cechy: CHARYZMA +7, WPŁYWY -1, WIEDZA +7
Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 17, WYGLĄD: 23
Sygnet Mądrości (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD +1, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 4, WYGLĄD: 12
Pierścień Mądrości
Cechy: WYGLĄD +2, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 7, WYGLĄD: 8
Pierścień Wilkołaka x2
Cechy: WYGLĄD +2, regeneruje 5 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
Wymagania: POZIOM: 12, WYGLĄD: 14
...
Ostatnio edytowany przez mikemk (2008-03-16 15:41)
Offline
i jeszcze pare moich :)
HELMY:
Kask Słońca (+5)
Hełm
Obrona: 13
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, WYGLĄD +10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, szansa trafienia bronią białą -25
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 22
Tygrysia Czapka Podróżnika (+5)
Hełm
Obrona: 0
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ +5, obrona -4
Wymagania: POZIOM: 30, WIEDZA: 5, SIŁA: 28
Maska Adrenaliny (+5) (w uzyciu)
Hełm
Obrona: 9
Cechy: PKT KRWI +15 %, SIŁA +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -7, ZWINNOŚĆ +9
Wymagania: POZIOM: 37, SIŁA: 33, ODPORNOŚĆ: 17
Elegancka Czapka (+1)
Hełm
Obrona: 1
Cechy: WYGLĄD +8
Wymagania: POZIOM: 12, WIEDZA: 2, SIŁA: 12
Bandana Pasterza (+5) ZAMKNIJ
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 5
Cechy: obrażenia minimalne wszystkich broni +2, obrażenia maksymalne wszystkich broni +3, WYGLĄD +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +11, szansa trafienia bronią białą -32, ODPORNOŚĆ -6, obrona -8
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 22, WYGLĄD: 18
Leniwy Kask (+4) ZAMKNIJ
Hełm
Obrona: 11
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, ZWINNOŚĆ -6, ODPORNOŚĆ +15
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 17
Magnetyczna Czapka Ochrony (+5) ZAMKNIJ
Hełm
Obrona: 20
Cechy: INTELIGENCJA +15, WIEDZA -7, obrona +16
Wymagania: POZIOM: 41, WIEDZA: 5, SIŁA: 27
Utwardzana Czapka Narkomana (+1) ZAMKNIJ
Hełm
Obrona: 5
Cechy: ODPORNOŚĆ +18, obrona +4, SIŁA -8, WYGLĄD -6, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 14, WIEDZA: 2, SIŁA: 16
-------------------------------------------------------
BIZUTERIA:
Krawat Władzy (+2) ZAMKNIJ
Amulet (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: CHARYZMA +7, WPŁYWY +1, WYGLĄD +3
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 7, WYGLĄD: 22, CHARYZMA: 18
Srebrna Bransoleta (+2) ZAMKNIJ
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +6, WPŁYWY -1, WYGLĄD +3
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 7, WYGLĄD: 23
------------------------------------------------------
ZBROJE:
Peleryna Adrenaliny (+5) (w uzyciu)
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +16, ODPORNOŚĆ +10, SIŁA +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -13
Wymagania: POZIOM: 38, SIŁA: 41, ZWINNOŚĆ: 33
Lekka Peleryna (+5) (czasem w uzyciu)
Zbroja
Obrona: 1
Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +14, ODPORNOŚĆ +10, szansa trafienia krytycznego +6 %, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 20
Władcza Peleryna (+5)
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +5, ODPORNOŚĆ +10, CHARYZMA +16, WYGLĄD +16
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 41, ZWINNOŚĆ: 20
Władcza Marynarka (+4)
Zbroja
Obrona: 6
Cechy: CHARYZMA +18, WYGLĄD +18
Wymagania: POZIOM: 26, SIŁA: 27, WYGLĄD: 20
Peleryna Siłacza (+5) ZAMKNIJ
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ -6, ODPORNOŚĆ +10, SIŁA +18
Wymagania: POZIOM: 37, SIŁA: 41, ZWINNOŚĆ: 38
Łowiecka Kurtka (+4) ZAMKNIJ
Zbroja
Obrona: 9
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10, WIEDZA +13, trafienie krytyczne bronią palną -28 %, szansa trafienia bronią białą -20
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 27, ZWINNOŚĆ: 15
Smoking Narkomana ZAMKNIJ
Zbroja (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 4
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD -1, ZWINNOŚĆ -3, SIŁA -8, ODPORNOŚĆ +10, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 16, WYGLĄD: 15, CHARYZMA: 12
Marynarka Narkomana ZAMKNIJ
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: CHARYZMA +2, WYGLĄD -2, SIŁA -8, ZWINNOŚĆ -2, ODPORNOŚĆ +10, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 14, WYGLĄD: 14
Krwawa Koszulka (+1) ZAMKNIJ
Zbroja
Obrona: 7
Cechy: PKT KRWI +6 %, ODPORNOŚĆ +1, +3 do PKT ŻYCIA za każde trafienie, obrona +5
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 18, WYGLĄD: 12, CHARYZMA: 9
------------------------------------------------
SPODNIE:
Elfie Szorty (+5) (w uzyciu)
Spodnie
Obrona: 6
Cechy: ZWINNOŚĆ +20, obrona +1
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 31
Szorty Siłacza (+5) ZAMKNIJ
Spodnie
Obrona: 5
Cechy: SIŁA +11
Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 34, ZWINNOŚĆ: 13
Kuloodporne Szorty (+1) ZAMKNIJ
Spodnie
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +7
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 15
-------------------------------------------
BRON BIALA JEDNORECZNA:
Antyczny Nóż (+5) (w uzyciu)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 10 - 11
Cechy: Trafienie +8, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +17, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 41, ZWINNOŚĆ: 17, INTELIGENCJA: 16, WIEDZA: 24
Nóż Biegłości (+5) (w uzyciu)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 10 - 11
Cechy: Trafienie +8, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +18
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 33, ZWINNOŚĆ: 35, INTELIGENCJA: 30, WIEDZA: 29
Kryształowy Nóż (+1)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 6 - 7
Cechy: Trafienie +6, WYGLĄD +9, obrażenia wszystkich broni +4
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 7, WIEDZA: 7
Kryształowa Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, WYGLĄD +8, obrażenia wszystkich broni +4
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 10, ZWINNOŚĆ: 8, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2
Mistyczna Pałka (+3) ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 6 - 9
Cechy: Trafienie +6, INTELIGENCJA +7, obrażenia wszystkich broni +4
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 10, WIEDZA: 11
Przyjacielska Pałka Władzy (+3) ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 6 - 9
Cechy: Trafienie +6, CHARYZMA +15, WPŁYWY +9, PKT ŻYCIA +16 %
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 29, ZWINNOŚĆ: 25, INTELIGENCJA: 10, WIEDZA: 9
Przyjacielski Topór Przodków (+1) ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 21
Cechy: Trafienie +9, CHARYZMA +16, WPŁYWY +6, PKT ŻYCIA +12 %
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 35, ZWINNOŚĆ: 22, INTELIGENCJA: 20, WIEDZA: 18
Kościany Miecz (+1) ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 13
Cechy: Trafienie +7, PKT KRWI +6 %, ODPORNOŚĆ +8, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 16, ZWINNOŚĆ: 18, INTELIGENCJA: 16, WIEDZA: 15
Świecący Sztylet ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie +8, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +1, ODPORNOŚĆ +6, szansa trafienia bronią białą -18
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 7
Kastet Klanu (+5) ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie -7, ilość ataków na rundę: 2, CHARYZMA +6, WPŁYWY +13, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ODPORNOŚĆ +10, SZCZĘŚCIE +2, szansa trafienia bronią białą -11
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 35, ZWINNOŚĆ: 48, INTELIGENCJA: 25, WIEDZA: 24
Nóż Zdobywcy ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, WPŁYWY +6, WIEDZA +5
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 14, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 4
Nóż Kontuzji (+4) ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 10
Cechy: Trafienie +7, ZWINNOŚĆ -6, WIEDZA +14
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 25, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 8
Demoniczna Pałka ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 17, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 8
Kościany Nóż (+2) ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie +6, PKT KRWI +7 %, ODPORNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 10, ZWINNOŚĆ: 17, INTELIGENCJA: 16, WIEDZA: 13
----------------------------------------
BROŃ PALNA DWURĘCZNA
podstawa
Karabin snajperski (+1) ZAMKNIJ
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 53 - 53
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, ZWINNOŚĆ -5, szansa trafienia krytycznego +54 %, ignoruje 100 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 31, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 34, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 36, INTELIGENCJA: 30, WIEDZA: 32
Karabin myśliwski (+1) ZAMKNIJ
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 12 - 22
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +22 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 28, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 23, INTELIGENCJA: 22, WIEDZA: 24
Strzelba (+1) ZAMKNIJ
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 23 - 64
Cechy: Trafienie +11, szansa trafienia krytycznego +27 %, ignoruje 50 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 44, SIŁA: 37, ZWINNOŚĆ: 15, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 27, INTELIGENCJA: 16, WIEDZA: 34
------------------------------------
to narazie tyle, jak wpadnie cos ciekawego to dopisze :)
Ozdobny Kapelusz (+1) ZAMKNIJ
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 0
Cechy: WYGLĄD +12, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 12, CHARYZMA: 7, WPŁYWY: 7
Cena sprzedaży: 3 100 PLN
Wartość: Nanity 21, Mana 63
Sygnet Występku (+4) ZAMKNIJ
Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +9, WYGLĄD -1
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 12, WYGLĄD: 27
Cena sprzedaży: 5 650 PLN
Wartość: Nanity 74, Mana 200
Ostatnio edytowany przez Jurgen (2008-03-28 01:42)
Offline
Nakrycia głowy:
Ostatnio edytowany przez Arcikaka (2008-03-16 12:38)
Offline
Hełmy:
Opaska Pasterza (+5) [Używam]
(Tylko dla kobiet)
Obrona: -3
Cechy: WYGLĄD +10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +15, szansa trafienia bronią białą -37, ODPORNOŚĆ -6, obrona -8
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 18, WYGLĄD: 19
Pomocna Obręcz (+5)
Obrona: 15
Cechy: CHARYZMA +10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2, ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +2, obrona +9, szansa trafienia bronią białą -9
Wymagania: POZIOM: 35, CHARYZMA: 19, SIŁA: 20
Śmiercionośna Czapka (+4)
Obrona: 3
Cechy: ODPORNOŚĆ -6, obrażenia wszystkich broni +10
Wymagania: POZIOM: 18, WIEDZA: 4, SIŁA: 16
Czapka Zmysłów (+5)
Obrona: 4
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, szansa trafienia bronią białą -17
Wymagania: POZIOM: 21, WIEDZA: 5, SIŁA: 13
Runiczna Czapka (+2)
Obrona: 14
Cechy: SZCZĘŚCIE +2, obrona +12
Wymagania: POZIOM: 19, WIEDZA: 29, SIŁA: 23
Pomocny Kapelusz (+1)
(Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 8
Cechy: WYGLĄD +7, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +1, ZWINNOŚĆ +1, ODPORNOŚĆ +1, obrona +6, szansa trafienia bronią białą -3
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 12, CHARYZMA: 7, WPŁYWY: 7
Czapka Narkomana (+1)
Obrona: 1
Cechy: SIŁA -8, WYGLĄD -6, ODPORNOŚĆ +17, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 9, WIEDZA: 2, SIŁA: 9
Kask Pasterza (+3)
Obrona: 3
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ -5, obrona -6, szansa trafienia bronią białą -19
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 8
_____________________________________________________________________________
Zbroje:
Kurtka Zabójcy (+4) [używam]
Obrona: 9
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni +7
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 32
Peleryna Adepta (+4) [czasem używam]
Obrona: 3
Cechy: WPŁYWY +9, ZWINNOŚĆ +5, ODPORNOŚĆ +9, obrona +29 %
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 18
Władczy Gorset Szermierza (+3) [czasem używam]
(Tylko dla kobiet)
Obrona: 13
Cechy: WPŁYWY +4, WYGLĄD +18, CHARYZMA +13, obrona +56 %
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 30, WYGLĄD: 16, CHARYZMA: 18
Koszulka Siłacza (+1)
Obrona: 2
Cechy: SIŁA +13, ZWINNOŚĆ -7
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 18, WYGLĄD: 12, ZWINNOŚĆ: 7
Władcza Koszulka
Obrona: 2
Cechy: CHARYZMA +8, WYGLĄD +6
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 11, WYGLĄD: 11
Wzmocniona Obręcz (+1)
Obrona: 8
Cechy: CHARYZMA +6, obrona +6
Wymagania: POZIOM: 14, CHARYZMA: 9, SIŁA: 9
______________________________________________________________________________
Spodnie:
Szorty Skrytości (+4) [używam]
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +11, WPŁYWY +5
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 23
Szorty Przemytnika (+3)
Obrona: 14
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, WPŁYWY +9, obrona +10
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 10
Spodnie Siłacza (+1)
Obrona: 7
Cechy: SIŁA +9, ZWINNOŚĆ -4
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 7
Szamańskie Szorty (+1)
Obrona: 6
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, PKT KRWI +7 %, SZCZĘŚCIE +1, obrona +3
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 14
____________________________________________________________________________
Amulety:
Naszyjnik Występku (+5) [Używam]
(Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA -2, WPŁYWY +10, WYGLĄD +5
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 17, WYGLĄD: 35, WPŁYWY: 19
Platynowa Apaszka Przebiegłości
(Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA +9, WYGLĄD +9, WPŁYWY +5
Wymagania: POZIOM: 39, SIŁA: 3, WYGLĄD: 38, CHARYZMA: 12
___________________________________________________________________________________________
Pierścienie:
Pierścień Mądrości (+5) [używam] - nowy nabytek :D
Cechy: WYGLĄD +4, WIEDZA +7
Wymagania: POZIOM: 25, WYGLĄD: 22
Kardynalski Pierścień Mądrości (+1) [używam]
Cechy: WYGLĄD +2, PKT KRWI -6 %, SZCZĘŚCIE +1, obrona postaci +1, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 34, WYGLĄD: 9
____________________________________________________________________________________________
Uaktualnię później...
Offline