FENIKS

Forum klanu FENIKS


#1 2008-02-25 02:38

mikemk

Administrator

Zarejestrowany: 2008-02-04
Posty: 26
Punktów :   
Rasa w grze: ssak
Rasa w realu: męska

TUTAJ proszę wpisywać sprzęt

Proszę o podanie w tym poście swojego spisu przedmiotów wraz z całymi statystykami (bez cen).
Każdy wpisuje się tylko RAZ, w razie zmian lub uaktualnień proszę edytować swój wpis !!
Wpis powinien zawierać tylko wartościowy sprzęt, bez złomu, również ten stale założony do ataków czy do snu.
Przy takim przedmiocie proszę dodać słówko np. "używam"
W momencie gdy gdy ktoś już poda cały sprzęt, proszę na końcu wpisu dodać wyraz "spis kompletny".
Osoby które mają dużo sprzętu - proszę uaktualniać stopniowo, ale żeby było widać postępy.
Wpis nie musi zawierać  jakiegoś szczególnego podziału, kolorowania,
pomocny byłby podział na rodzaj (hełmy, spodnie, broń itp.)
Proszę w tym poście nie spamować ani nie komentować... tylko opis sprzętu.

Offline

 

#2 2008-02-25 12:34

Erica

Moderator

Zarejestrowany: 2008-02-03
Posty: 53

Re: TUTAJ proszę wpisywać sprzęt

Hełmy

Kask Prekognicji (+5) [używam]
   
Obrona: 13
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +16, szansa trafienia bronią białą -37
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 25

Opaska Pasterza (+4)   
       
(Tylko dla kobiet)
Obrona: -3
Cechy: WYGLĄD +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +13, szansa trafienia bronią białą -33, ODPORNOŚĆ -5, obrona -7
Wymagania: POZIOM: 32, SIŁA: 15, WYGLĄD: 18

Opaska Narkomana (+1)   
   
(Tylko dla kobiet)
Obrona: 2
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, szansa trafienia bronią białą -9, SIŁA -8, ODPORNOŚĆ +17, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 14, WYGLĄD: 13

Zbroje

Lekka Peleryna (+5) [używam]

Zbroja
Obrona: 1
Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +14, ODPORNOŚĆ +10, szansa trafienia krytycznego +6 %, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 20

Peleryna Złodzieja (+5)   
   
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ +10, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 26, ZWINNOŚĆ: 40

Łuskowa Peleryna (+3)   
   
Obrona: 17
Cechy: WPŁYWY +7, ZWINNOŚĆ +4, ODPORNOŚĆ +11, obrona +15
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 22, ZWINNOŚĆ: 16

Ćwiekowana Kamizelka Siłacza
   
Obrona: 17
Cechy: obrona +7, SIŁA +12, ZWINNOŚĆ -6
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 28, ZWINNOŚĆ: 20, ODPORNOŚĆ: 10


Spodnie

Szorty Słońca (+4) [używam]
   
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, WYGLĄD +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, szansa trafienia bronią białą -17
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 24

Elfie Szorty (+3)

Obrona: 5
Cechy: ZWINNOŚĆ +17, obrona +1
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 23

Kolcze Szorty

Obrona: 17
Cechy: ODPORNOŚĆ +3, obrona +15
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 20, ODPORNOŚĆ: 10


Amulety

Naszyjnik Geniuszu (+5)    [używam]

Amulet (Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA -2, WPŁYWY +2, WYGLĄD +9, INTELIGENCJA +9
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 17, WYGLĄD: 31, WPŁYWY: 20


Pierścienie

Pierścień Mądrości (+5)    [używam]
   
Cechy: WYGLĄD +4, WIEDZA +7
Wymagania: POZIOM: 26, WYGLĄD: 23

Bransoleta Występku (+5) [używam]

Cechy: CHARYZMA +7, WPŁYWY +4, WYGLĄD -2
Wymagania: POZIOM: 30, SIŁA: 17, WYGLĄD: 32

Hipnotyczna Bransoleta (+2) [czasami używam]

Cechy: CHARYZMA +6, WPŁYWY -1, PKT KRWI -12 %, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +1, SZCZĘŚCIE +2, obrona postaci +1, szansa trafienia bronią białą -5
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 7, WYGLĄD: 13


Broń biała jednoręczna

Okrutny Sztylet (+4)   

Obrażenia: 11 - 23
Cechy: Trafienie +14, ilość ataków na rundę: 2, obrażenia maksymalne +11, SIŁA +7
Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 25, INTELIGENCJA: 13, WIEDZA: 11

Sztylet Zwinności (+5)
   
Obrażenia: 12 - 13
Cechy: Trafienie +16, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +6
Wymagania: POZIOM: 26, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 24, INTELIGENCJA: 15, WIEDZA: 13


Broń palna jednoręczna

Beretta (+5) x2
   
Obrażenia: 12 - 17
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 21, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 19, INTELIGENCJA: 21, WIEDZA: 21


Broń palna dwuręczna

Karabin myśliwski (+5) [używam]
   
Obrażenia: 22 - 32
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +30 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 30, SIŁA: 21, ZWINNOŚĆ: 38, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 33, INTELIGENCJA: 32, WIEDZA: 34

Fn-Fal

Obrażenia: 40 - 50
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 37, SIŁA: 32, ZWINNOŚĆ: 18, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 31, INTELIGENCJA: 33, WIEDZA: 29

Półautomat snajperski (+3)

Obrażenia: 21 - 31
Cechy: ilość ataków na rundę: 2, szansa trafienia krytycznego +31 %, ignoruje 30 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 29, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 32, INTELIGENCJA: 28, WIEDZA: 28

Karabin snajperski (+3) [ekspedycje]

Obrażenia: 60 - 60
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ZWINNOŚĆ -6, szansa trafienia krytycznego +62 %, ignoruje 100 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 22, ZWINNOŚĆ: 38, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 40, INTELIGENCJA: 34, WIEDZA: 36

Miotacz płomieni

Obrażenia: 15 - 50
Cechy: Trafienie -10, szansa trafienia krytycznego +50 %, ignoruje 100 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 61, SIŁA: 47, ZWINNOŚĆ: 22, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 30, INTELIGENCJA: 53, WIEDZA: 44

(spis kompletny)

Ostatnio edytowany przez Erica (2008-03-02 02:10)

Offline

 

#3 2008-02-25 14:01

KorMistrz

Banita, zdrajca, poza klanem

8326446
Zarejestrowany: 2008-02-03
Posty: 72
Punktów :   

Re: TUTAJ proszę wpisywać sprzęt

HEŁMY:

Kask Słońca (+5) [uzywam]
Obrona: 13
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, WYGLĄD +10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, szansa trafienia bronią białą -25
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 22



ZBROJE:

Lekka Peleryna (+5) [uzywam]
Obrona: 1
Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +14, ODPORNOŚĆ +10, szansa trafienia krytycznego +6 %, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 20

Peleryna Strażnika (+4)
Obrona: 10
Cechy: WPŁYWY +9, ZWINNOŚĆ +5, ODPORNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni +4, obrona +8
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 28, ZWINNOŚĆ: 18



SPODNIE:

Szorty Skrytości (+4) [uzywam]
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +11, WPŁYWY +5
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 24


AMULETY:

Krawat Geniuszu (+5)
(Tylko dla mężczyzn)
Cechy: CHARYZMA +1, WPŁYWY +1, WYGLĄD +5, INTELIGENCJA +9
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 17, WYGLĄD: 31, CHARYZMA: 24



PIERŚCIENIE:

Pierścień Twardej Skóry (+5) [uzywam]
Cechy: WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ -2, ODPORNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 26, WYGLĄD: 31

Dobra Bransoleta Władzy
Cechy: CHARYZMA +15, WPŁYWY -2
Wymagania: POZIOM: 38, SIŁA: 22, WYGLĄD: 32



BROŃ BIAŁA JEDNORĘCZNA:

Kryształowa Pałka ZAMKNIJ
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, WYGLĄD +8, obrażenia wszystkich broni +4
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 10, ZWINNOŚĆ: 8, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2

Nóż Kontuzji (+1) 
Obrażenia: 6 - 7
Cechy: Trafienie +6, ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +10
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 5, WIEDZA: 5



BROŃ BIAŁA DWURĘCZNA:

Kryształowy Łom (+1)
Obrażenia: 22 - 38
Cechy: Trafienie -16, CHARYZMA +10, WPŁYWY +7, PKT ŻYCIA +18 %
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 24, INTELIGENCJA: 2, WIEDZA: 2, ZWINNOŚĆ: 7

Okrutna Maczuga
Obrażenia: 15 - 35
Cechy: Trafienie -14, obrażenia maksymalne +5, SIŁA +8
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 10, ZWINNOŚĆ: 6



BROŃ PALNA DWURĘCZNA:

Karabin myśliwski (+3)
Obrażenia: 16 - 26    [ekspedycje]
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +26 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 17, ZWINNOŚĆ: 32, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 27, INTELIGENCJA: 26, WIEDZA: 28

Karabin snajperski ZAMKNIJ
   
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 50 - 50
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +5, ZWINNOŚĆ -5, szansa trafienia krytycznego +50 %, ignoruje 100 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 16, ZWINNOŚĆ: 32, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 34, INTELIGENCJA: 28, WIEDZA: 30

BROŃ DYSTANSOWA:

Dobry Shuriken (+1)
Obrażenia: 25 - 28       [uzywam]
Cechy: Trafienie +22, ilość ataków na rundę: 8
Wymagania: POZIOM: 26, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 25, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 26, INTELIGENCJA: 27, WIEDZA: 25



spis kompletny

Offline

 

#4 2008-02-27 04:32

mikemk

Administrator

Zarejestrowany: 2008-02-04
Posty: 26
Punktów :   
Rasa w grze: ssak
Rasa w realu: męska

Re: TUTAJ proszę wpisywać sprzęt

HEŁM:

Hełm Prekognicji (+3) (using)
Obrona: 11
Cechy: Trafienie wszystkich broni +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +14, szansa trafienia bronią białą -34
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 20

Obręcz Zmysłów (+4)
Obrona: 5
Cechy: CHARYZMA +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, szansa trafienia bronią białą -15
Wymagania: POZIOM: 24, CHARYZMA: 15, SIŁA: 12

Wzmocniona Czapka Słońca (+4) [część setu]
Obrona: 11
Cechy: obrona +8, WYGLĄD +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, szansa trafienia bronią białą -23
Wymagania: POZIOM: 31, WIEDZA: 4, SIŁA: 26

Kapelusz Narkomana (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 2
Cechy: WYGLĄD +1, SIŁA -7, ODPORNOŚĆ +14, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 9, CHARYZMA: 6, WPŁYWY: 6


ZBROJA:

Peleryna Złodzieja (+4) (using)
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +9, ZWINNOŚĆ +8, ODPORNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 32

Koszulka Siewcy Śmierci (+2)
Obrona: 10
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ -3, obrażenia wszystkich broni +13, obrona +7
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 27, WYGLĄD: 13, ZWINNOŚĆ: 12

Wzmocniona Peleryna (+4) [część setu]
Obrona: 10
Cechy: WPŁYWY +9, ZWINNOŚĆ +5, ODPORNOŚĆ +9, obrona +8
Wymagania: POZIOM: 26, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 18

Peleryna Siłacza (+2)
Obrona: 0
Cechy: WPŁYWY +7, ZWINNOŚĆ -5, ODPORNOŚĆ +7, SIŁA +14
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 21

Władcza Peleryna (+3)
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +7, ZWINNOŚĆ +4, ODPORNOŚĆ +7, CHARYZMA +13, WYGLĄD +11
Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 16

Marynarka Zabójcy (+4)
Obrona: 6
Cechy: CHARYZMA +4, WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni +7
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 23, WYGLĄD: 19, ZWINNOŚĆ: 18

Lekka Marynarka (+3)
Obrona: 4
Cechy: CHARYZMA +3, WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ +7, szansa trafienia krytycznego +4 %, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 2, WYGLĄD: 18

Koszulka Narkomana
Obrona: 2
Cechy: SIŁA -8, WYGLĄD -5, ZWINNOŚĆ -2, ODPORNOŚĆ +10, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 12, WYGLĄD: 11


SPODNIE:

Wzmocnione Szorty Rzezimieszka (+4) [część setu]
Obrona: 23
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, obrona +19, WPŁYWY +8
Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 31, ZWINNOŚĆ: 11

Szamańskie Szorty (+3) [część setu]
Obrona: 8
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, PKT KRWI +10 %, SZCZĘŚCIE +1, obrona +4
Wymagania: SIŁA: 20

Krwawe Szorty (+3) [część setu]
Obrona: 10
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, WPŁYWY +3, +2 do PKT ŻYCIA za każde trafienie, obrona +6
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 21

Szorty Przemytnika (+3)
Obrona: 14
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, WPŁYWY +9, obrona +10
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 10

Szorty Narkomana
Obrona: 2
Cechy: ZWINNOŚĆ +1, SIŁA -6, WYGLĄD -3, ODPORNOŚĆ +6, INTELIGENCJA -3
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 9

Aksamitne Szorty
Obrona: -4
Cechy: ZWINNOŚĆ +2, WPŁYWY +5, WYGLĄD +4, obrona -6
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 10, ODPORNOŚĆ: 6


AMULET:

Tytanowy Krawat (Tylko dla mężczyzn) [część setu] (using)
Cechy: CHARYZMA +8, WPŁYWY +1, WYGLĄD +2, SIŁA +4
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 5, WYGLĄD: 28, CHARYZMA: 16

Dystyngowany Łańcuch Lewitacji [część setu]
Cechy: CHARYZMA -1, WPŁYWY +3, PKT KRWI -8 %, ODPORNOŚĆ +1, SZCZĘŚCIE +1, obrażenia wszystkich broni +1, SIŁA +3, ZWINNOŚĆ +5
Wymagania: POZIOM: 49, SIŁA: 6, WYGLĄD: 25, CHARYZMA: 13


PIERŚCIEŃ:

Pierścień Geniuszu (+5) (using)
Cechy: WYGLĄD +4, INTELIGENCJA +5
Wymagania: POZIOM: 25, WYGLĄD: 22

Bransoleta Mądrości (+5) (using)
Cechy: CHARYZMA +7, WPŁYWY -1, WIEDZA +7
Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 17, WYGLĄD: 23

Sygnet Mądrości (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD +1, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 4, WYGLĄD: 12

Pierścień Mądrości
Cechy: WYGLĄD +2, WIEDZA +2
Wymagania: POZIOM: 7, WYGLĄD: 8

Pierścień Wilkołaka x2
Cechy: WYGLĄD +2, regeneruje 5 PKT ŻYCIA po każdej rundzie walki
Wymagania: POZIOM: 12, WYGLĄD: 14


...

Ostatnio edytowany przez mikemk (2008-03-16 15:41)

Offline

 

#5 2008-03-03 17:42

Jurgen

łza feniksa

Zarejestrowany: 2008-02-04
Posty: 10
Punktów :   

Re: TUTAJ proszę wpisywać sprzęt

i jeszcze pare moich :)

HELMY:

Kask Słońca (+5)
Hełm
Obrona: 13
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, WYGLĄD +10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, szansa trafienia bronią białą -25
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 22

Tygrysia Czapka Podróżnika (+5)
Hełm
Obrona: 0
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ +5, obrona -4
Wymagania: POZIOM: 30, WIEDZA: 5, SIŁA: 28

Maska Adrenaliny (+5) (w uzyciu)
Hełm
Obrona: 9
Cechy: PKT KRWI +15 %, SIŁA +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -7, ZWINNOŚĆ +9
Wymagania: POZIOM: 37, SIŁA: 33, ODPORNOŚĆ: 17

Elegancka Czapka (+1)
Hełm
Obrona: 1
Cechy: WYGLĄD +8
Wymagania: POZIOM: 12, WIEDZA: 2, SIŁA: 12

Bandana Pasterza (+5)    ZAMKNIJ
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 5
Cechy: obrażenia minimalne wszystkich broni +2, obrażenia maksymalne wszystkich broni +3, WYGLĄD +5, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +11, szansa trafienia bronią białą -32, ODPORNOŚĆ -6, obrona -8
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 22, WYGLĄD: 18

Leniwy Kask (+4)    ZAMKNIJ
Hełm
Obrona: 11
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, ZWINNOŚĆ -6, ODPORNOŚĆ +15
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 17

Magnetyczna Czapka Ochrony (+5)    ZAMKNIJ
Hełm
Obrona: 20
Cechy: INTELIGENCJA +15, WIEDZA -7, obrona +16
Wymagania: POZIOM: 41, WIEDZA: 5, SIŁA: 27

Utwardzana Czapka Narkomana (+1)    ZAMKNIJ
Hełm
Obrona: 5
Cechy: ODPORNOŚĆ +18, obrona +4, SIŁA -8, WYGLĄD -6, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 14, WIEDZA: 2, SIŁA: 16

-------------------------------------------------------

BIZUTERIA:

Krawat Władzy (+2)    ZAMKNIJ
Amulet (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: CHARYZMA +7, WPŁYWY +1, WYGLĄD +3
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 7, WYGLĄD: 22, CHARYZMA: 18

Srebrna Bransoleta (+2)    ZAMKNIJ
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +6, WPŁYWY -1, WYGLĄD +3
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 7, WYGLĄD: 23

------------------------------------------------------

ZBROJE:

Peleryna Adrenaliny (+5) (w uzyciu)
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +16, ODPORNOŚĆ +10, SIŁA +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ -13
Wymagania: POZIOM: 38, SIŁA: 41, ZWINNOŚĆ: 33

Lekka Peleryna (+5) (czasem w uzyciu)
Zbroja
Obrona: 1
Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +14, ODPORNOŚĆ +10, szansa trafienia krytycznego +6 %, obrona -1
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 12, ZWINNOŚĆ: 20

Władcza Peleryna (+5)
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +5, ODPORNOŚĆ +10, CHARYZMA +16, WYGLĄD +16
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 41, ZWINNOŚĆ: 20

Władcza Marynarka (+4)
Zbroja
Obrona: 6
Cechy: CHARYZMA +18, WYGLĄD +18
Wymagania: POZIOM: 26, SIŁA: 27, WYGLĄD: 20

Peleryna Siłacza (+5)    ZAMKNIJ
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ -6, ODPORNOŚĆ +10, SIŁA +18
Wymagania: POZIOM: 37, SIŁA: 41, ZWINNOŚĆ: 38

Łowiecka Kurtka (+4)    ZAMKNIJ
Zbroja
Obrona: 9
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10, WIEDZA +13, trafienie krytyczne bronią palną -28 %, szansa trafienia bronią białą -20
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 27, ZWINNOŚĆ: 15

Smoking Narkomana    ZAMKNIJ
Zbroja (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 4
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD -1, ZWINNOŚĆ -3, SIŁA -8, ODPORNOŚĆ +10, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 16, WYGLĄD: 15, CHARYZMA: 12

Marynarka Narkomana    ZAMKNIJ
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: CHARYZMA +2, WYGLĄD -2, SIŁA -8, ZWINNOŚĆ -2, ODPORNOŚĆ +10, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 14, WYGLĄD: 14

Krwawa Koszulka (+1)    ZAMKNIJ
Zbroja
Obrona: 7
Cechy: PKT KRWI +6 %, ODPORNOŚĆ +1, +3 do PKT ŻYCIA za każde trafienie, obrona +5
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 18, WYGLĄD: 12, CHARYZMA: 9

------------------------------------------------

SPODNIE:

Elfie Szorty (+5) (w uzyciu)
Spodnie
Obrona: 6
Cechy: ZWINNOŚĆ +20, obrona +1
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 31

Szorty Siłacza (+5)    ZAMKNIJ
Spodnie
Obrona: 5
Cechy: SIŁA +11
Wymagania: POZIOM: 22, SIŁA: 34, ZWINNOŚĆ: 13

Kuloodporne Szorty (+1)    ZAMKNIJ
Spodnie
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +7
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 15

-------------------------------------------

BRON BIALA JEDNORECZNA:

Antyczny Nóż (+5) (w uzyciu)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 10 - 11
Cechy: Trafienie +8, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +17, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 41, ZWINNOŚĆ: 17, INTELIGENCJA: 16, WIEDZA: 24

Nóż Biegłości (+5) (w uzyciu)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 10 - 11
Cechy: Trafienie +8, ilość ataków na rundę: 2, ZWINNOŚĆ +18
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 33, ZWINNOŚĆ: 35, INTELIGENCJA: 30, WIEDZA: 29

Kryształowy Nóż (+1)
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 6 - 7
Cechy: Trafienie +6, WYGLĄD +9, obrażenia wszystkich broni +4
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 7, WIEDZA: 7

Kryształowa Pałka
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, WYGLĄD +8, obrażenia wszystkich broni +4
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 10, ZWINNOŚĆ: 8, INTELIGENCJA: 1, WIEDZA: 2

Mistyczna Pałka (+3)    ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 6 - 9
Cechy: Trafienie +6, INTELIGENCJA +7, obrażenia wszystkich broni +4
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 13, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 10, WIEDZA: 11

Przyjacielska Pałka Władzy (+3)    ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 6 - 9
Cechy: Trafienie +6, CHARYZMA +15, WPŁYWY +9, PKT ŻYCIA +16 %
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 29, ZWINNOŚĆ: 25, INTELIGENCJA: 10, WIEDZA: 9

Przyjacielski Topór Przodków (+1)    ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 21
Cechy: Trafienie +9, CHARYZMA +16, WPŁYWY +6, PKT ŻYCIA +12 %
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 35, ZWINNOŚĆ: 22, INTELIGENCJA: 20, WIEDZA: 18

Kościany Miecz (+1)    ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 13
Cechy: Trafienie +7, PKT KRWI +6 %, ODPORNOŚĆ +8, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 16, ZWINNOŚĆ: 18, INTELIGENCJA: 16, WIEDZA: 15

Świecący Sztylet    ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie +8, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +1, ODPORNOŚĆ +6, szansa trafienia bronią białą -18
Wymagania: POZIOM: 9, SIŁA: 11, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 7

Kastet Klanu (+5)    ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie -7, ilość ataków na rundę: 2, CHARYZMA +6, WPŁYWY +13, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ODPORNOŚĆ +10, SZCZĘŚCIE +2, szansa trafienia bronią białą -11
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 35, ZWINNOŚĆ: 48, INTELIGENCJA: 25, WIEDZA: 24

Nóż Zdobywcy    ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 6
Cechy: Trafienie +5, WPŁYWY +6, WIEDZA +5
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 9, ZWINNOŚĆ: 14, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 4

Nóż Kontuzji (+4)    ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 10
Cechy: Trafienie +7, ZWINNOŚĆ -6, WIEDZA +14
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 25, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 8

Demoniczna Pałka    ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: Trafienie +4, ZWINNOŚĆ +8
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 17, ZWINNOŚĆ: 13, INTELIGENCJA: 6, WIEDZA: 8

Kościany Nóż (+2)    ZAMKNIJ
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 8
Cechy: Trafienie +6, PKT KRWI +7 %, ODPORNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni -4
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 10, ZWINNOŚĆ: 17, INTELIGENCJA: 16, WIEDZA: 13

----------------------------------------

BROŃ PALNA DWURĘCZNA

podstawa

Karabin snajperski (+1)    ZAMKNIJ
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 53 - 53
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +6, ZWINNOŚĆ -5, szansa trafienia krytycznego +54 %, ignoruje 100 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 31, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 34, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 36, INTELIGENCJA: 30, WIEDZA: 32

Karabin myśliwski (+1)    ZAMKNIJ
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 12 - 22
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +22 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 20, SIŁA: 14, ZWINNOŚĆ: 28, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 23, INTELIGENCJA: 22, WIEDZA: 24

Strzelba (+1)    ZAMKNIJ
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 23 - 64
Cechy: Trafienie +11, szansa trafienia krytycznego +27 %, ignoruje 50 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 44, SIŁA: 37, ZWINNOŚĆ: 15, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 27, INTELIGENCJA: 16, WIEDZA: 34

------------------------------------

to narazie tyle, jak wpadnie cos ciekawego to dopisze :)

Ozdobny Kapelusz (+1)    ZAMKNIJ
   
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 0
Cechy:
WYGLĄD +12, obrona -2
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 12, CHARYZMA: 7, WPŁYWY: 7
Cena sprzedaży: 3 100 PLN
Wartość: Nanity 21, Mana 63

Sygnet Występku (+4)    ZAMKNIJ
   
Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy:
WPŁYWY +9, WYGLĄD -1
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 12, WYGLĄD: 27
Cena sprzedaży: 5 650 PLN
Wartość: Nanity 74, Mana 200

Ostatnio edytowany przez Jurgen (2008-03-28 01:42)

Offline

 

#6 2008-03-11 16:20

Arcikaka

Banita, zdrajca, poza klanem

status 5532892
10247670
Skąd: Wągrowiec
Zarejestrowany: 2008-03-11
Posty: 2
Punktów :   

Re: TUTAJ proszę wpisywać sprzęt

Nakrycia głowy:
------------------
Czapka Prekognicji (+4)    [używam]
   
Hełm
Obrona: 3
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +15, szansa trafienia bronią białą -35
Wymagania: POZIOM: 19, WIEDZA: 4, SIŁA: 15

Dobry Kask Prekognicji
   
Hełm
Obrona: 16
Cechy: Trafienie wszystkich broni +3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +18, szansa trafienia bronią białą -39
Wymagania: POZIOM: 30, SIŁA: 32

Kask Słońca (+1)   
   
Hełm
Obrona: 5
Cechy: Trafienie wszystkich broni +1, WYGLĄD +6, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +7, szansa trafienia bronią białą -19
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 8

Obręcz Pasterza (+5)   
   
Hełm
Obrona: -2
Cechy: CHARYZMA +10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10, ODPORNOŚĆ -6, obrona -8, szansa trafienia bronią białą -22
Wymagania: POZIOM: 30, CHARYZMA: 19, SIŁA: 5

Korona Podróżnika (+3)   
   
Hełm
Obrona: 13
Cechy: CHARYZMA +4, WPŁYWY +6, obrona +4
Wymagania: POZIOM: 29, SIŁA: 22, CHARYZMA: 18, WPŁYWY: 23


Bandana Przezorności (+1)
   
   
Hełm (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 7
Cechy: obrażenia minimalne wszystkich broni +1, obrażenia maksymalne wszystkich broni +1, WYGLĄD +4, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +4, szansa trafienia bronią białą -7
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 8, WYGLĄD: 11

-----------------
Koszulki itp.
-----------------

Peleryna Złodzieja (+4)    [używam atak]
   
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +9, ZWINNOŚĆ +8, ODPORNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni +5
Wymagania: POZIOM: 28, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 32


Peleryna (+5)   
   
Zbroja
Obrona: 2
Cechy: WPŁYWY +10, ZWINNOŚĆ +5, ODPORNOŚĆ +10
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 20, ZWINNOŚĆ: 19

Łowiecka Kurtka (+4)   
   
   
Zbroja
Obrona: 9
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +10, WIEDZA +13, trafienie krytyczne bronią palną -28 %, szansa trafienia bronią białą -20
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 26, ZWINNOŚĆ: 15

Smoking Siłacza   
   
Zbroja (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 4
Cechy: WPŁYWY +3, WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ -7, SIŁA +12
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 19, WYGLĄD: 15, CHARYZMA: 12, ZWINNOŚĆ: 6


Kurtka Narkomana
   
Zbroja
Obrona: 5
Cechy: SIŁA -8, WYGLĄD -5, ZWINNOŚĆ -2, ODPORNOŚĆ +10, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 16, ZWINNOŚĆ: 8

Władcza Marynarka (+3)
   
   
Zbroja
Obrona: 5
Cechy: CHARYZMA +16, WYGLĄD +15
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 20, WYGLĄD: 18

----------
Spodnie
----------

Szorty Słońca (+4) [używam]
   
   
Spodnie
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, WYGLĄD +9, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, szansa trafienia bronią białą -17
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 23

Lekkie Szorty (+3)
   
   
Spodnie
Obrona: 8
Cechy: ZWINNOŚĆ +10, obrona +4
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 19

Szorty Przemytnika (+5)   
   
   
Spodnie
Obrona: 17
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, WPŁYWY +12, obrona +12
Wymagania: POZIOM: 21, SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 18


Szorty Siłacza (+1)
   
   
Spodnie
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ -1, SIŁA +9
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 15, ZWINNOŚĆ: 7

Kolczy Kilt (+2)
   
   
Spodnie (Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 20
Cechy: WYGLĄD +7, ZWINNOŚĆ -3, SZCZĘŚCIE +1, ODPORNOŚĆ +4, obrona +17
Wymagania: POZIOM: 31, SIŁA: 30, ZWINNOŚĆ: 16, ODPORNOŚĆ: 33

Szorty Pasterza (+1)
   
   
Spodnie
Obrona: -2
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ODPORNOŚĆ -4, obrona -5, szansa trafienia bronią białą -16
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 12

Elfie Szorty
   
   
Spodnie
Obrona: 3
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, obrona +1
Wymagania: POZIOM: 12, SIŁA: 13
---------
Broń 1h i 2h biała
---------

Okrutny Nóż
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 5 - 8
Cechy: Trafienie +5, obrażenia maksymalne +2, SIŁA +5
Wymagania: POZIOM: 5, SIŁA: 3, ZWINNOŚĆ: 9, INTELIGENCJA: 4, WIEDZA: 4

Maczuga Władzy (+3)   
   
   
Broń biała dwuręczna
Obrażenia: 22 - 39
Cechy: Trafienie -19, CHARYZMA +14
Wymagania: POZIOM: 17, SIŁA: 24, INTELIGENCJA: 16, WIEDZA: 15, ZWINNOŚĆ: 9

Mistyczna Pięść Niebios   
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 10 - 18
Cechy: Trafienie -4, ilość ataków na rundę: 2, INTELIGENCJA +5, obrażenia wszystkich broni +3
Wymagania: POZIOM: 30, SIŁA: 15, ZWINNOŚĆ: 28, INTELIGENCJA: 23, WIEDZA: 25

Pałka Męstwa (+4)
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +6, CHARYZMA +8, ZWINNOŚĆ +11
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 26, ZWINNOŚĆ: 19, INTELIGENCJA: 11, WIEDZA: 13

Pałka Zdobywcy (+4)
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +6, WPŁYWY +14, WIEDZA +8
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 19

Lekka Pałka (+5)
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: Trafienie +7, ZWINNOŚĆ +8, obrażenia wszystkich broni -3
Wymagania: SIŁA: 7, ZWINNOŚĆ: 5


Sztylet Sekty (+2)
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 9 - 10
Cechy: Trafienie +24, CHARYZMA -8, WPŁYWY +6
Wymagania: POZIOM: 14, SIŁA: 16, ZWINNOŚĆ: 15, INTELIGENCJA: 8, WIEDZA: 8

Sztylet Władzy (+3)
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 10 - 11
Cechy: Trafienie +13, CHARYZMA +7
Wymagania: POZIOM: 19, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 19, INTELIGENCJA: 19, WIEDZA: 19

Pałka Dowódcy (+1)
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 4 - 7
Cechy: Trafienie +5, CHARYZMA +4
Wymagania: POZIOM: 8, SIŁA: 6, ZWINNOŚĆ: 2

Kościana Pałka Sekty (+4)
   
   
Broń biała jednoręczna
Obrażenia: 7 - 10
Cechy: Trafienie +22, PKT KRWI +9 %, ODPORNOŚĆ +11, obrażenia wszystkich broni -5, CHARYZMA -10, WPŁYWY +7
Wymagania: POZIOM: 26, SIŁA: 26, ZWINNOŚĆ: 27, INTELIGENCJA: 12, WIEDZA: 12

----------
Broń palna 1h i 2h
----------

Ak-47    [używam]
   
   
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 15 - 25
Cechy: ilość ataków na rundę: 6
Wymagania: POZIOM: 36, SIŁA: 29, ZWINNOŚĆ: 12, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 34, INTELIGENCJA: 30, WIEDZA: 27

Karabin snajperski (+3)   
   
   
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 60 - 60
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ZWINNOŚĆ -6, szansa trafienia krytycznego +62 %, ignoruje 100 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 21, ZWINNOŚĆ: 37, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 38, INTELIGENCJA: 33, WIEDZA: 35

Desert Eagle (+4)   
   
   
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 21 - 27
Cechy: ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 19, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 25, INTELIGENCJA: 19, WIEDZA: 18

Karabin myśliwski (+4)   
   
   
Broń palna dwuręczna
Obrażenia: 19 - 29
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +8, ilość ataków na rundę: 3, szansa trafienia krytycznego +28 %, ignoruje 40 % obrony przeciwnika
Wymagania: POZIOM: 26, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 34, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 29, INTELIGENCJA: 28, WIEDZA: 30

Magnum (+5)   
   
   
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 22 - 28
Cechy: ilość ataków na rundę: 2
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 21, ZWINNOŚĆ: 18, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 22, INTELIGENCJA: 20, WIEDZA: 21

Dobre Uzi
   
   
Broń palna jednoręczna
Obrażenia: 10 - 28
Cechy: ilość ataków na rundę: 3
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 22, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ: 22, INTELIGENCJA: 24, WIEDZA: 22

----------
Błyskotki
----------

Szmaragdowy Amulet (+3)   
   
   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +9, CHARYZMA +3
Wymagania: POZIOM: 23, SIŁA: 11, WYGLĄD: 25, CHARYZMA: 12, WPŁYWY: 12

Bransoleta (+2)
   
   
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +6, WPŁYWY -1
Wymagania: POZIOM: 7, SIŁA: 7, WYGLĄD: 13

Bransoleta Geniuszu (+1)
   
   
Pierścień
Cechy: CHARYZMA +4, WPŁYWY -1, INTELIGENCJA +3
Wymagania: POZIOM: 11, SIŁA: 6, WYGLĄD: 14


Pierścień Występku (+4) [używam]
   
   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +2, WPŁYWY +4
Wymagania: POZIOM: 22, WYGLĄD: 23


Sygnet Mądrości (+5) [używam]
   
   
Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +5, WYGLĄD +1, WIEDZA +7
Wymagania: POZIOM: 33, SIŁA: 13, WYGLĄD: 22


Pierścień Celności (+4)
   
   
Pierścień
Cechy: WYGLĄD +4, ZWINNOŚĆ +6
Wymagania: POZIOM: 22, WYGLĄD: 17


Złoty Amulet Występku (+1)[używam]
   
   
Amulet
Cechy: WYGLĄD +7, WPŁYWY +6
Wymagania: POZIOM: 24, SIŁA: 7, WYGLĄD: 30, CHARYZMA: 9, WPŁYWY: 9


Sygnet Twardej Skóry (+1)

   
Pierścień (Tylko dla mężczyzn)
Cechy: WPŁYWY +2, WYGLĄD +1, ZWINNOŚĆ -1, ODPORNOŚĆ +4
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 7, WYGLĄD: 16


To wszystko :)

Ostatnio edytowany przez Arcikaka (2008-03-16 12:38)


http://img402.imageshack.us/img402/5115/arcikakasygnahc3.png

Offline

 

#7 2008-03-19 20:27

Spirol

jajo feniksa

Zarejestrowany: 2008-03-17
Posty: 1
Punktów :   

Re: TUTAJ proszę wpisywać sprzęt

Hełmy:

Opaska Pasterza (+5) [Używam]
(Tylko dla kobiet)
Obrona: -3
Cechy: WYGLĄD +10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +15, szansa trafienia bronią białą -37, ODPORNOŚĆ -6, obrona -8
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 18, WYGLĄD: 19


Pomocna Obręcz (+5)
Obrona: 15
Cechy: CHARYZMA +10, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +2, ZWINNOŚĆ +3, ODPORNOŚĆ +2, obrona +9, szansa trafienia bronią białą -9
Wymagania: POZIOM: 35, CHARYZMA: 19, SIŁA: 20


Śmiercionośna Czapka (+4)
Obrona: 3
Cechy: ODPORNOŚĆ -6, obrażenia wszystkich broni +10
Wymagania: POZIOM: 18, WIEDZA: 4, SIŁA: 16


Czapka Zmysłów (+5)
Obrona: 4
Cechy: SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, szansa trafienia bronią białą -17
Wymagania: POZIOM: 21, WIEDZA: 5, SIŁA: 13


Runiczna Czapka (+2)
Obrona: 14
Cechy: SZCZĘŚCIE +2, obrona +12
Wymagania: POZIOM: 19, WIEDZA: 29, SIŁA: 23


Pomocny Kapelusz (+1)
(Tylko dla mężczyzn)
Obrona: 8
Cechy: WYGLĄD +7, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +1, ZWINNOŚĆ +1, ODPORNOŚĆ +1, obrona +6, szansa trafienia bronią białą -3
Wymagania: POZIOM: 16, SIŁA: 12, CHARYZMA: 7, WPŁYWY: 7


Czapka Narkomana (+1)   
Obrona: 1
Cechy: SIŁA -8, WYGLĄD -6, ODPORNOŚĆ +17, INTELIGENCJA -6
Wymagania: POZIOM: 9, WIEDZA: 2, SIŁA: 9


Kask Pasterza (+3)
Obrona: 3
Cechy: Trafienie wszystkich broni +2, SPOSTRZEGAWCZOŚĆ +9, ODPORNOŚĆ -5, obrona -6, szansa trafienia bronią białą -19
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 8

_____________________________________________________________________________

Zbroje:

Kurtka Zabójcy (+4) [używam]
Obrona: 9
Cechy: ZWINNOŚĆ +9, obrażenia wszystkich broni +7
Wymagania: POZIOM: 25, SIŁA: 25, ZWINNOŚĆ: 32


Peleryna Adepta (+4) [czasem używam]
Obrona: 3
Cechy: WPŁYWY +9, ZWINNOŚĆ +5, ODPORNOŚĆ +9, obrona +29 %
Wymagania: POZIOM: 27, SIŁA: 24, ZWINNOŚĆ: 18


Władczy Gorset Szermierza (+3)    [czasem używam]
(Tylko dla kobiet)
Obrona: 13
Cechy: WPŁYWY +4, WYGLĄD +18, CHARYZMA +13, obrona +56 %
Wymagania: POZIOM: 34, SIŁA: 30, WYGLĄD: 16, CHARYZMA: 18


Koszulka Siłacza (+1)
Obrona: 2
Cechy: SIŁA +13, ZWINNOŚĆ -7
Wymagania: POZIOM: 10, SIŁA: 18, WYGLĄD: 12, ZWINNOŚĆ: 7


Władcza Koszulka
Obrona: 2
Cechy: CHARYZMA +8, WYGLĄD +6
Wymagania: POZIOM: 6, SIŁA: 11, WYGLĄD: 11


Wzmocniona Obręcz (+1)
Obrona: 8
Cechy: CHARYZMA +6, obrona +6
Wymagania: POZIOM: 14, CHARYZMA: 9, SIŁA: 9

______________________________________________________________________________

Spodnie:


Szorty Skrytości (+4) [używam]
Obrona: 4
Cechy: ZWINNOŚĆ +11, WPŁYWY +5
Wymagania: POZIOM: 18, SIŁA: 23


Szorty Przemytnika (+3)
Obrona: 14
Cechy: ZWINNOŚĆ +5, WPŁYWY +9, obrona +10
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 19, ZWINNOŚĆ: 10


Spodnie Siłacza (+1)
Obrona: 7
Cechy: SIŁA +9, ZWINNOŚĆ -4
Wymagania: POZIOM: 13, SIŁA: 18, ZWINNOŚĆ: 7


Szamańskie Szorty (+1)
Obrona: 6
Cechy: ZWINNOŚĆ +3, PKT KRWI +7 %, SZCZĘŚCIE +1, obrona +3
Wymagania: POZIOM: 15, SIŁA: 14

____________________________________________________________________________

Amulety:


Naszyjnik Występku (+5) [Używam]
(Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA -2, WPŁYWY +10, WYGLĄD +5
Wymagania: POZIOM: 35, SIŁA: 17, WYGLĄD: 35, WPŁYWY: 19


Platynowa Apaszka Przebiegłości   
(Tylko dla kobiet)
Cechy: CHARYZMA +9, WYGLĄD +9, WPŁYWY +5
Wymagania: POZIOM: 39, SIŁA: 3, WYGLĄD: 38, CHARYZMA: 12

___________________________________________________________________________________________

Pierścienie:


Pierścień Mądrości (+5)  [używam] - nowy nabytek :D
Cechy: WYGLĄD +4, WIEDZA +7
Wymagania: POZIOM: 25, WYGLĄD: 22

Kardynalski Pierścień Mądrości (+1) [używam]
Cechy: WYGLĄD +2, PKT KRWI -6 %, SZCZĘŚCIE +1, obrona postaci +1, WIEDZA +3
Wymagania: POZIOM: 34, WYGLĄD: 9

____________________________________________________________________________________________


Uaktualnię później...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ps3forum.pun.pl www.wshe.pun.pl www.dungeones-treasures.pun.pl www.ronins.pun.pl www.priv-longju2.pun.pl